år 2011 - del 2 [vår]




April var en bra månad!
Billy som inte velat ligga ner i hagen så mycket (när jag är med alltså), låg ner flera gånger och jag fick gå fram till honom och gosa! Hade en photoshoot med Linnea i halsring ute i skogen. Tränade lite för Sofia och hon fotade helt underbara bilder på mig och billy (bla en den stora som är på headern).
Gav min första NH-lektion till Linnea vilket var mycket uppskattat och var jätteroligt!




Maj Tränade vi mycket hoppning och dressyr! Mest för Linnéa och frida, men även en lektion för Frida B i vårat stall som gick jättebra!
Jag fyllde år och fick jättefina saker, dock var Billy skadad så fick bara gå promenader ett tag men det var mysigt det med. Hände inte så jättemycket denna månaden.



SOOOMMARLOV!
i juni fick vi sommarlovet! började det med att åka på konfirmationsläger, hade ridkonfirmation så det var ett ridlgäer vi var på. Hade såklart med Billy och det var på min f.d ridskola så det var jätteroligt att komma tillbaka dit!
badade mycket med Billy i mullsjön , dock går det ju inte att simma där men var jättemysigt ändå.
Fick säga hejdå till Fanny och Asmer som flyttade från stallet, eller Asmer åkte tillbaka till sin ägare. Var jättetråkigt! :C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0