Året 2011 [del 1] - vinter

förresten kommer jag inte skriva några personliga saker som hände, då jag helst vill hålla det utanför bloggen.



Januari
månad var en ganska jobbig månad för mig. Men den var bra också.
För det första så avlivades min älskade Isak, min förra ponny. Älskade honom över allt annat, och ja, älskar honom fortfarande mer än Billy och kommer nog alltid göra det. R.I.P<3
D
ock så gick det väldigt bra för mig och Billy denna månaden , vi började komma frammåt i träningen och verkligen i dressyren!
red mycket i långeruder med Vicki denhär tiden, och sov i stugan.




Februari var en ganska bra månad! Förutom att Billy fick ett sår och jag fick skritta i några dagar.
Vi sov i stugan ganska mycket då, för både Billy och Samantha var skadade ett tag.
Jag tränade mycket med Billy i hagen och busade med honom, och vi fick en himla bra relation här! Jag red mycket ute i skogen och hoppade i skogen och hade roligt, men började även träna mero ch mer dressyr med bra resultat.
Jag och vicki var även på gbg horse show vilket var jätteroligt! träffade lisa där och parya o dem, som jag sedan träffade flera gånger under året och även åkte på ridläger tillsamans med.




Mars,då började det gå frammåt i dressyren! Vi hade en kanon träning och sedan tickade de bara på! :D
i hoppningen gick det sådär, ramlade av ganska mycket och fick säkert hjärnskakning haha. Dock så höjdes vårat förtroende för varandra väldigt mycket, även fast vi inte tränade jättemycket. Men vi umgicks mycket i hagen och tog mysiga turer i grimma, så vi kom faktiskt närmare varandra!


fortsättning följer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0