Visste ni att...

Den 10 juli , sommaren 2011 packade jag in Billy i en transport och åkte iväg på ridläger? :'D

Jo minsann. Sjöstjärnans ridläger blev det, 4:e året irad för mig men första gången jag hade med mig Billy.
Usch, vilket läger det blev ! HELT FUCKING AMAZING :DDDD
Jag och Billy hoppade 1 meter flera gånger, vi hoppade även en hel bana för första gången med mur, plank och allting. Han trivdes verkligen jättebra, red honom varje ridpass utom på baddagen då han fick stanna hemma.

Han fick en jättebra kompis, Ash. Hihi dem var jättegulliga tillsamans.

Men jag då?
Jo jag träffade och åkte med typ 10-12 underbara tjejer, där jag kände nästan allihopa sedan innan. Vi bodde i stugan Solen och blev efter några dagar .. legender ;) Nejmen vi var ju lite crazy, + att vi lärde hela lägret texten på "fest hos mange".
Talangjakten, vann vi självklart! vi var bäst ! :D


Mycket hände under denna veckan..
bla..
-
fick vi våran ledare att köra voltige + ramla av
- pajjade ett helt bord
- pajjade en vas
- pajjade en gardin
- hade stökigaste stugan
- vann stugstädis STORA
- fick klagomål av Rosen typ 230540 gånger
- blev skrämda i fönsret av Andreé typ kl 12 på natten
- en i gullvivan gick i sömnen, hälde ut schampoo på bordet..
-halva stugan fick gå på solnedgångsritten, pga av prat
- fick ledarna att gråta av skratt
- väckte ledarna kl 6 på morgonen
- var så irriterande att ledarna frågade oss om vi kommit i klimateriet
- skrev en låt om klimakteriebesvär

och ja,massor mer! :D fysjutton vilken underbar vecka vi fick!

Har ni någongång vart på ett ridläger, som blivit detdär lilla extra? berätta om det! :D


Kommentarer
Postat av: Tricia♥

Tack Fredrika! :)

2011-12-18 @ 10:31:10
URL: http://heroforlife.blogg.se/
Postat av: Ida

jag ska på sjöis 2012:) längtaaaar!

2011-12-18 @ 11:58:54
URL: http://ponniiigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0