blogglista

1 - En bild som gör mig lycklig. 
2 - En dag du aldrig glömmer.
3 - En tidning du läser.
4 - En blogg du läser dagligen, varför.
5 - Något du saknar.
6 - Din outfit idag.
7 - En artist du gillar. (kvinna)
8 - En film du rekomenderar.
9 - Något som du ser fram emot, och varför.
10 - Din värsta ovana.
11 - Meningen bakom bloggnamnet.
12 - två sanningar om mig.
13 - Det här gillar jag att göra.
14 - Ett djur du skulle vilja ha.
15 - Tio saker du vill göra innan du dör.
16 - En bild av dig för 1 år sedan.
17 - En sport jag sysslar med.
18 - En artist du gillar. (Man)
19 - Den tionde bilden på bloggen.
20 - De 3 låtar som du aldrig tröttnar på.
21 - En plats du vill till just nu.
22 - En tv serie som du älskar.
23 - Något du vill göra om.
24- Någon som du saknar.
25- Din kamera.
26- tre misslyckade bilder du har tagit.
27 - En bild av dig skrattandes.
28 - Något du inte kan lämna hemmet utan.
29 - Din favorit blogg.
30 - En maträtt du älskar.
31 - En header du är nöjd över.
32 - En semester du kommer ihåg.
33 - En sång får dig att gråta.
34 - Något du är rädd för.
35 - Min familj.
36 - En dag i ditt liv, bilder tagna under dagen.
37 - Vad har du som bakgrundsbild på datorn?
38 - En sak du aldrig vill göra.
39 - Din favorit stad.
40 - En av dina youtubevideor.
41 - Såhär ser det ut i mitt hem.
42 - En bild som du inte vet varför du tog.
43 - En sång som verkligen gör dig uttråkad.
44 - En bild av dig själv för 3 år sedan.
45 - En vän du har haft sedan 1:a klass.
46 - Ett recept på en kaka som du älskar.
47 - Din mobil.
48 - En bild av dig själv som du skrattar åt.
49 - Något du aldrig tröttnar på att göra.
50 - Vad har du i din väska?
51 - Dina bästa vänner.
52 - Den bästa bok du läst.
53 - En bild av ditt favorit smycke.
54 - Din bästa spotify lista.
55 - Vad ska du bli när du blir stor?
56 - Något du är beroende av.
57 - Något du gjort som du vill glömma.
58 - Vad gör dig mest arg?
59 - Om du skulle byta liv med någon för en dag, vem skulle det vara och varför.
60 - En film som du älskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0