Min nya blogg.

Så, nu har jag skaffat en ny blogg, då våran förra blogg pausades för ett tag!

Bloggade förut på www.weliveourdream.blogg.se

Jag heter då Fredrika och är 15 år. går i nian och pluggar för att komma in på ett hästgymnasium i skara.
Jag har en häst som heter Billy, som denna bloggen till stor del kommer att handla om. Men det kommer även komma mycket musik, bilder och om mina kompisar.
Jag gillar att fota väldigt mycket, och att redigera. Så några filmer kommer det också förmodligen komma.
Elgitarr har jag precis börjat spela med!
Nu ska jag inte babbla på så mycket, ni lär märka hur jag efter ett tag! Hoppas ni vill följa bloggen ^^






Kommentarer
Postat av: manda

Hej! kul du fortsatte på egen blogg, jag följde dig lite på din gamla blogg innan weliveourdreams ;) keep up the good work! :)

2011-11-27 @ 19:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0