Duktig hest! :3

Idag var Billy helt underbart rolig att rida! :D


Red dressyr i paddocken, var faktiskt helt okej att rida trots att vi har fått snö här och Billy har inte några snösulor på, men gick ändå.
Började med att skritta fram länge, direkt när jag kortade upp tyglarna och började jobba honom så kände jag att han var riktigt mjuk och duktig idag! Han gjorde allting jag bad honom, öppna och sluta, skänkelvikningar i både skritt och trav :D
Tränade på att göra halt mycket, och att få benen att vara lika långt fram om ni förstår, så han står jämt med alla 4 benen i marken. Gick faktiskt jättebra idag med.
Sedan red jag LC dressyrprogrammet, gick perfekt och hade det vart tävling hade vi nog vart godkända iaf ;) Iallafall så funkade galoppen tom bra idag, vilken den inte brukar göra i programmet, så är riktigt nöjd idag! :D



Denna outfiten hade vi idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0