Har världens finaste häst!

Efter att jag och Billy följt amanda och hillman en bit så gick vi en promenad själva. Stannade på ett fält också fick han beta där ett tag medans jag satt och lyssnade på musik, mys!
Billy är så himla klok, för han har ju tappat en sko och han gick med den hoven i gräset hela tiden, alltså på kanten :') SötBilly!
Sedan fick han komma in för en lång rykt, tog liniment på benen och smörjde hovar + hans rygg med en speciell salva :) Sedan släppte jag ut honom och fixade allting i stallet.
Efter det åkte jag hem och åkte till skövde. kom hem med tre par snygga skor, ett par svarta converse, ett par röda converse som är högklackade, alltså det är en klack på och ett par svarta och röda skate skor ;) Tack så mycket pappa! :d
Sedan åkte vi och köpte godis och energi dricka och nu taggar jag skype kväll :D

Kommentarer
Postat av: Jonna - Tanneryttarna

sv: hihi ja det är jättekul att jag fortfarande kan rida shettis :D

2012-04-14 @ 19:59:58
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0