10. 10 saker du inte visste om mig

* Många tror att jag är äldre än vad jag ingetligen är, på grund av att jag är så lång


* Jag har ridit i 7 år

* Min första sköthäst var en minshettis som hette pricken, han var brunskäck och jättegullig!


* Jag älskar att köpa schabrak och har typ 20 st, men använder det nya schabraket en gång och sedan tröttnar jag på det och vill ha ett nytt, hehe ;)


* Jag gillar att teckna men har inte så mycket tid till det, gick i bild & form förut men slutade efter ett tag! som tur är har vi bild i skolan!


* Jag gillar att göra andra människor glada, genom att komentera snälla saker, göra filmer och headers till andra, bara för jag gillar när folk blir glada över det jag gjort

* Jag tänker varje dag "varför bloggar jag igentligen" men kommer aldrig på något bra svar


* Jag spelar elgitarr, har spelat keybord och okarina förut


* Jag har typ världens mest blandade musik smak


* En dröm jag har är att få åka till afrika typ och fota vilda djur (när jag är vuxen då) men är en svår dröm eftersom jag hatar att resa, önskar att resan dit och hem inte behövde göras, hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0