11.10 Saker du inte visste om min häst

* När Billy var lite sprang han in i ett träd, vilket resulterade i att han inte har något ögonlock..

* Billy är ALLTID kissenödig efter ridpassen

* Billy är the leader in hagen ;)

* Billys fru heter Samantha

* Billy har 1500 halvsyskon på sin pappas sida, på sin mammas sida har han ingen haha..
 
* Billy kommer från en uppfödning där alla hästar heter någonting med "hillbilly"

* Billy är rädd för kossor, men det har blivit bättre nu faktiskt!

* Billy brukar tvärstanna i galoppen ibland, och slänga sig åt sidan så jag flyger all världens väg!

* Billy kan trava FORT!! han borde passa som travhäst, haha :p

* Billy har INGA tecken är virvlar nånstanns.



Haha, mitt tard<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du kan skriva upp på att det kommer bli mer, vi måste rida massor!, HAHA håret kommer jag aldrig glömma<3



B Ä S T <3333

2012-02-29 @ 22:29:48
URL: http://cruelest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0