fredrika hissar




Jag vill hissa min underbara vän Lisa Starck!!

Jag och lisa träffades på en hemsida som heter bilddagboken.
vi började lära känna varandra över internet, och bestämde oss sedan för att träffas. Så höstlovet 2010 kom Lisa hem till mig för första gången. Första uteritten så skulle vi skritta ut med billy och en annan häst i stallet, och jag ramlade av!! HAHA lisa minns du?!
Sedan har vi träffats flera gånger nu, hon har kommit och ridit på billy och jag har varit hos henne och ridit på wincent. Vi var på ridläger i sommras med, det var helt awesome! Sedan ska vi på horseshow snart också, ska bli grymt.

Lisa är verkligen världens roligaste person, tex förut när jag var lite ledsen så ringde hon mig, och 2 minuter senare låg jag och nästan grät av skratt! Kan verkligen inte ha tråkigt med henne, som när vi sóv i stugan, kommer aldrig glömma dom dagarna! har fan aldrig skrattat så mkt :D
Lisa lyssnar alltid på mig, och är verkligen bäst på att få mig på bra humör. hon är bäst helt enkelt!<3

Kommentarer
Postat av: Linnéa Hagström

OK då vet vi!

2012-02-17 @ 19:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0