Hemma efter en grym helg!

Hemma efter en lång dag och en skitrolig helg!

Idag har jag och lisa varit i stallet!
Vi skulle ta lite porträtt bilder på Lisa och Vårvind, eftersom lisa inte kan rida för hon har en spricka i armen. Det blev jättefina bilder och dom kommer komma upp på bloggen här för lisa ska nämligen gästblogga sen! ;)
En rolig sak som hände var att vi skulle ta lite bilder på bara vårvind, så jag ställde mig och prasslade med en påse och lisa stod och klappde händerna , det var bara det att vårvind blev rädd när vi gjorde det , så hon sprang iväg HAHA. Lisa och jag stod och bara gapade några sekunder, sedan började lisa springa efter och springa före vårvind för att stoppa henne från att springa till stallet (vi var i sommarhagen) Haha men hon fick tag i vårvind tillslut iallafall, men gud vad jag skrattade haha!

Sedan kom lisa's mamma och hämtade oss och körde mig till stationen.

Har verkligen varit en perfekt helg, har haft så himla roligt och det är så himla mysigt hemma hos lisa, trivs så jäkla bra! på påsklovet ska jag nog dit igen och sen åker lisa med mig hem och sover i stugan som vanligt hahahaha ;)




rigga rigga ding ding ding här glider kingen in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0