Hemma från ridhuset!

Kom nyss hem från stallet! :D

Har varit i ridhuset med Billy idag.
Måste säga att detta var den bästa lastningen någonsin, hem gick allra bäst då han gick på nästan allra direkt!

Iallfall så hoppade vi lite idag, hade 3 hinder och tränade lite svängar och att han skulle hålla galoppen efter hinderna. Han var jätteduktig idag och lyhörd för skänklarna, rusade ingenting utan var lugn och fin. Han tog galoppen fint och ah, allting var perfekt idag! Han vägrade inte  en enda gång fast vi hade ett titthinder , som var en bom med massa sockerbitar under. men han hoppade ändå!

Så ja, vi hoppade runt lite där och tränade, sedan kom min gamla grymma lärare med sina barn! ååh har saknat henne jättemycket, hade henne i mellanstadiet och hon var våran bästa lärare, haha. Så pratade lite med henne oså :D
Billy var inte störd av att det kom andra hästar ,han var jättelugn. Så hoppade några språng efter det som "avhoppning" och sedan skrittade jag av. Lastade honom vilket gick jättebra och sedan åkte vi hem! pysslade med honom och  gjorde klart i stallet och sedan åkte vi och lämnade transporten :)


självklart har jag film ifrån idag, vad tror ni om mig? ;)


Kommentarer
Postat av: Maja

fint de ser ut kämpa på! <3 :) ni är ju jätte duktiga!!!

2012-02-23 @ 07:17:13
URL: http://trwh.blogg.se/
Postat av: Ammi

Vad fina ni är och duktiga! Mina favoriter ni två...

2012-02-23 @ 07:44:16
Postat av: Nelly

Ser super fint ut :) Ni är duktiga som få :) <3

2012-02-23 @ 17:23:28
URL: http://trwh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0