Trött chey!

Har varit en riktigt rolig och jobbig dag idag i skolan :)
Med jobbig menar jag att vi har tränat mycket, vi har dansat street-dance i 2 timmar på morgonen först vilken var riktigt roligt och absolut någonting jag skulle velat göra om jag inte red!
Sedan gick vi till gymmet och körde massa saker, boxning, easy-line, styrketräning och spinning och det var jätteroligt men jobbigt! Spinning som var det jobbigaste tyckte jag inte var så jobbigt alls, kanske för att jag har ganska mycket benmuskler och cyklar mycket? Ridning är bra!

iallfall, har bara varit hemma och chillat idag. Läst, suttit vid datorn och käkat lite, haha. Men det är skönt att ha sånna dagar också faktiskt!

Tänkte bjuda er på några riktigt bra låtar!


Kommentarer
Postat av: Nelly

Ridning ger ju som sagt benmuskler o det, men jag är hur ostark som helst! Svagast i armarna. Haha ;)

2012-02-22 @ 17:25:25
URL: http://trwh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0