Världens finaste häst!

Min häst är underbar! :D

Idag har jag och billy invigt våren.
Först så stod vi ute och jag pysslade med honom. var soligt och varmt ute så var jätteskönt att stå ute och rykta. Billy var jätteren idag med, haha.

Sedan tog vi en underbar ridtur, mycket trav och galopp och det var jättefint underlag där jag red. Rejsade mycket och bara lät honom springa, var så himla härligt. billy var pigg och glad och sådär underbart pigg.
Han travade jättefint och lugn men han fick även trava fort med vilket han tyckte var jättekul.

Sedan ryktade jag ute och myste med Billy, kommer sakna han så himla mycket nu under helgen, även om det inte är så länge..<3

Men jag vet att fanny kommer ta hand om honom superbra!

min älskade Billy, i love uu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0