Världens finaste häst!

Åh jag har verkligen världens underbaraste häst!

Det var fint väder och sol när jag kom till stallet idag så fotade lite i hagen :) Billy var jättegosig och go och ville gärna gosa och mysa, när jag satte mig ner och fotade kom han fram direkt och ställde sig och sov brevid mig med sänkt huvud, aw!

Tog in honom och borstade ganska länge, han var jättemysig där med. Sadlade och tränsade och red ut på en underbar ridtur! :D
han var så glad och busig idag så han fick busa och galoppera mycket. Rejsade faktiskt ganska mycket idag, brukar inte göra det just nu då han blir så pigg då och bara vill dra iväg. Men idag kunde vi galoppera fort utan att han stack iväg eller någonting, han var jättego! Bockade lite och småstudsade och krumbuktade, hihi han är så rolig när han gör så! kan verkligen inte ha tråkigt med honom. Mitt lyckopiller<3





Blev inte jättebra bilder då det var fult med den blöta slasken i bakrunden och jag hade den lilla kameran, men alltid lika kul med nya bilder.

Kommentarer
Postat av: nelly

Vad kul att det gick så bra (: du är jätteduktig med hästar verkligen ! <3



Sv: tack (: du o billy är jättefina tsm också, o det menar hag verkligen (:

2012-02-19 @ 21:52:28
URL: http://trwh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0