Veckans bloggtips

Har bestämt mig för att ha veckans blogg här på min blogg. Så varje vecka kommer jag tipsa om en blogg som jag tycker är bra! :)

Denna veckan:





Användarnamn: Amanda
lösenord: Andersson

Bloggen handlar om Amanda och hennes foderhäst Hillman. Jag tycker att bloggen har jättebra uppdatering, nästan varje gång jag går in på bloggen så är det ett nytt inlägg. Jag gillar även designen väldigt mycket, eftersom den är stilren och det är lätt att hitta i bloggen.

Amanda har alltid fina bilder i sina inlägg vilket är mycket bra, det blir så mycket roligare att läsa då. Hon är jätteduktig på att fota och har tagit riktigt fina bilder på mig och Billy när vi stod i samma stall!



(bild lånad från bloggen)
amanda och hennes förra häst, Neffie!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan jag skulle behöva lite hjälp så de vore jätte snällt om du skulle vilja hjälpa mej problemet står på min blogg :)



2012-02-17 @ 18:19:00
URL: http://folkraceemelie.blogg.se/
Postat av: Amanda

aw, tusen tack!

Du är underbar <3

2012-02-17 @ 18:36:29
URL: http://cruelest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0