Vet inte hur mycket bloggning det kommer bli imorgon..

Imorgon är det dags för horse show! :D

Ska ställa klockan på 6.. uuh!
Sedan bär det av till värsås där jag möter sofia och hennes mamma och lillasyster, sedan åker vi mot göteborg.
Kommer bli en lång dag imorgon tror jag, men riktigt rolig också!
Har räknat ut att jag ska slösa 600 kr per dag max, gärna lite mindre. Sedan är pengarna slut!
Iallfall så ska jag inte köpa något speciellt, ett schabrak hade jag tänkt och ett bett, sedan är det nog inget mer. Kommer nog bli lite småplock.

Kommer blogga på kvällen när jag kommit till Lisa, ska ha med mig min dator såklart. Kommer bli skitkul! :D



Ska ni till horse show?

Kommentarer
Postat av: Maja

jaa jag ska dit fast på lördag :-P<3

2012-02-24 @ 07:19:07
URL: http://trwh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0