Vickidag!

Idag fick Billy vila och jag var med Vicki istället! :)


Var roligt, det var längesedan vi var utanför stallet oså, men vi brukar ju träffas i stallet varje dag!
Iallafall så gjorde vi ingen speciellt, åt tårta, gick ut med hennes hund och satt vid datorn! Sedan kom pappa och hämtade mig och då åkte jag in på bibloteket och lånade andra delen av "alex dogboy" (riktigt bra böcker kan jag säga er) så nu har jag lite att läsa ikväll!

Har nyss käkat och ska inte göra något speciellt ikväll, har nationella prov imorgon så börjar 8.40 och har prov från 8.40 - 10. Så ganska chill endå då det är svenska oc hdet tycker jag är ganska lätt!


Kommentarer
Postat av: rebecka :)

låter kul :)



har också läst alex dogboy, både böckerna! skitbra böcker verkligen!

2012-02-06 @ 22:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0