Dagens ridpass

Red ut i 1,5 timmar med Billy idag!

Det var gaska hårt ute men på vissa ställen var det faktiskt helt okej att både trava och galoppera.
Jag trodde att det skulle vara lite upplyst vid sommarstugorna, och det var det. Det var flera gatulampor lite överallt + att det lyste från husen ganska mycket. På vägen dit var det ganska mörkt och lite halvskumt, men hade pannlampan som lyste upp.

Efter ett tag upptäckte jag att det lyste jättemycket på ett fält jag ridit på ibland, och i ena hörnet var en stor lampa som lyste upp ganska mycket! Underlaget var ganska bra med så red lite dressyr där, först lite kravlös och när vi galoppera hade jag bara korta tyglar men han började söka sig neråt på tygeln ett tag och jag är nöjd!


Kommentarer
Postat av: Maja

härligt! :)<3

2012-01-17 @ 20:48:05
URL: http://majamerlin.blogg.se/
Postat av: Therese

Tjo



Skulle du kunna hjälpa oss att få en header ordentligt på våran blogg? Får de inte att fungera så man ser hela:)

2012-01-18 @ 12:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0