Dagens ridpass

Idag följde Fanny med mig till stallet! :D

Jag och Fanny har gått i samma klass sedan 3:an, vi började rida tillsamans, skaffade sköthästar, medryttarhästar och foderhästar tillsamans. Så det var roligt att ha med henne till stallet igen, eftersom hennes foderhäst åkte i början av året :c

Iallafall så var Rebecka snäll och lånade ut Wille till oss, så vi fick rida ut tillsamans!
Vi red två rundor som heter anna-rundan och gården för alla.
Det var jättemysigt, jag fick rida wille lite också och  han var väldigt pigg eftersom han har en liten viloperiod just nu, men gick bra ändå. Vi galopperade på ett fält några varv i lugnt tempo och båda hästarna var jätteduktiga då. Sedan fick dom skutta över lite grenar och bara lulla runt lite allmänt, var jätteroligt!
Var ute i ca 1,5 timmar, skrittade ganska mycket.

Sedan pysslade vi och gjorde klart i stallet, nu ska jag snart äta tacos och kolla på ponnyakuten men först ska jag fixa lite med den nya headern, eftersom mitt program dampade lite igår när jag skulle göra det, hehe.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad bra att han skötte sig! :)

Det var bara bra att han fick röra på sig lite mer än vanligt.. ja, du vet.. jag har ju typ "intelustattrida"-period just nu ;) <3

2012-01-29 @ 21:03:01
Postat av: Natalja

sv: tackså jättemycket :D



snygg den nya headern är !! :D

2012-01-30 @ 10:03:46
URL: http://ltotheove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0