Dagens träning

Tränade från marken idag:)
Gick verkligen jättebra, först tränade vi lite ledning, bara gå runt oså. Tränade på Att han skulle trava när jag sprang o stanna och vända sig mot mig när jag stannade. Gick superbra, är riktigt nöjd!
Gjorde det både i repgrimma o halsring. Sedan tränade jag med presseningen , han fick gå över den flera gånger o tillslut gjorde han det löst!:D kunde hålla på med pressningen På honom o i början var han lite rädd men sen gick det bra!
Red i halsring med, gick SÅHÄÄR bra :') underbart, så sjukt nöjd!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan! :)



Tänkte bara höra med dig som har ett varmblod om dessa påståenden stämmer:

- Att man inte får försäkra ett VArmblod med en vanlig hästförsäkring?

- Att man inte får tävla varmblod bland andra hästar?



Jag är sjukt less på allt skitsnack runt varmblod, dom är underbara och jag kommer eventuellt skaffa en egen till sommaren, för jag själv anser att dom är underbara & dom flesta har lika hög ridbarhet som ett vanligt halvblod om dom utbildas av rätt person! Det skulle vara jättesnällt om du ville svara på detta! :)

2012-01-30 @ 21:44:46
URL: http://emcioz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0