Glatt överraskad!

Min kompis tipsade mig om en tjej med blogg som hade en travare som också var en "hillbilly"! :D Gick in och läste och skrev en komentar, verkligen jättesnäll tjej och hon och HillBilly passar verkligen suuuperbra tillsamans!

Dem kommer inte från samma ställe, men båda är travare och börjar på samma namn + är nästan lika stora, fatta vilket sammanträffande?!

Iaf  när jag gick in på hennes blogg igen så blev jag jätteglad, för då hade hon tipsat om min blogg, TACKTACKTACK så mkt! :D

Tycker verkligen att ni ska kolla in hennes blogg med, och följa henne och HillBilly! läste även att dem skulle tävla snart, så LYCKA TILL!


www.ltotheove.blogg.se <--- läs!
fastnade verkligen för bloggnamnet!





Kommentarer
Postat av: Natalja och Hillbilly moss ;)

tack så mycket!:D skitcoolt ju att dom är så lika^^

2012-01-14 @ 22:27:17
URL: http://ltotheove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0