Bildminne


Linnea fotade först mig och Billy när jag red ute i skogen, blev jättehärliga bilder!
sedan åkte vi och köpte godis och åkte till hennes stall, där hade precis Fridas (hon som tränar mig i hoppning) nya häst kommit , Jan-e. Så vi kollade på ihopsläppet och sedan red Linnea dressyr på Flisan i paddocken, och jag fick även rida en liten stund. Linnea rejsade också uppför en backe :D Var två andra tjejer där som är lite yngre, Alice och Eira. Dom var jätteroliga haha och när vi skulle gå i lera så hade jag bara foppatofflor på mig, o då sjönk den ena ner och försvann xDD vi har fortfarande inte hittat den..
Saknar sommaren!<3




Kommentarer
Postat av: Linnéa Hagström

hhaha, vad roligt det var! Vi kanske hittar din sko till sommaren ;) Alice och Eira kommer till sommarn med, vi får va alla igen :D

2012-03-16 @ 18:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0