Billy gästbloggar!

Tjolahoppsan alla läsare! idag är det jag Billy som ska gästblogga lite på min mattes blogg.
Jag vet inte riktigt vad blogg är men jag vet att den handlar om mig och att man skriver på den, så jag ska försöka skriva så bra jag kan nu så matte blir stolt över mig.

Idag hade jag överraskat Fredrika med att vara väldigt ren när hon tog in mig. Hon blev väldigt glad och ryktade mig så jag kände mig extra fin. Sedan satte hon på all denna utrustning som jag inte vet varför hon har, träns och bla bla bla, men hon kanske tror att ett bett hjälper mot mig, men jag vet att jag är starkare än denna varelse som kallas bett ;)

Fredrika tog med mig ut på en jätterolig uteritt idag, jag har ridit rundan några gånger förut men jag vet inte vad den heter.
En gång blev Fredrika lite fjantig, jag ville springa fort och hon håller aldrig in mig när jag vill det, vilket är bra för jag har SÅÅÅÅ mycket spring i benen ibland!! Men när jag flög fram i galopp så kom en liten konstig varelse - min matte kallar det hund - och jag var tvungen att stanna och då ramlade hon nästan av!! suck kan hon inte hänga med i svängarna??
Fredrika var på bushumör och jag ÄLSKAR när hon är det. Jag blir så glad att jag inte kan ha all min lycka inne i kroppen så jag måste få göra lite skutt och krumbuka mig, då blir hon väldigt glad och brukar skratta åt mig, jag vet inte varför men jag tror det är för hon är glad!
Jag fick hoppa över 2 stockar och en bäck idag vilket är JÄTTEKUL! Det är det bästa som finns efter pellets och fredrika :-)

När jag kom hem var jag trött och då skulle fredrika hålla på och måla på mina hovar, vet inte vad det var men det ska tydligen var bra. Sedan tog hon ett medel på min knöl och jag vill inte ha den där!! även om den inte gör ont så förstör den min image lite hihi ;) Sedan ryktade hon mig och efter det fick jag gå ut till min älskade Samantha igen. Jag ÄLSKAR samantha och hon älskar mig tror jag iallafall, fast jag vet inte riktigt vad älska är? men fredrika säger att hon älskar mig så då borde det vara någonting riktigt bra! :-D



Pussar från Billy!! Komentera gärna mitt inlägg! var det bra och vill ni att jag ska gästblogga igen så får ni komentera för dethär var JÄTTEROLIGT komnetera om ni tycker jag är snygg, för jag tror att jag är det!! hejdå :D


Kommentarer
Postat av: Maja

haha as kul<3 go billy go!!

2012-03-31 @ 00:04:28
URL: http://trwh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0