Dagen i stallet

Cyklade upp till stallet idag!

mötte amanda på vägen och tog sällskap med henne och hillman för hon skulle rida tillsamans med sin kompis Vilma.
Det sista jag sa till amanda var "ha kul och ramla inte av".
Några minuter senare ramlade hon av. jag fick ryka ut med plåster, HAHA sjuksköterska :D men gick bra ialfall!

Först så fotade jag lite i hagen och rensade lite i mitt skåp. La udan lite saker jag inte behöver nu när det blivit lite varmare.

Sedan tog jag in billy och då kom Ebba och Vicki så bestämde att jag skulle skritta ut tillsamans med dem. Vi ryktade och pysslade med hästarna innan , Billy och Samantha var skitiga!
Sedan red vi ut, ebba gick med. Vi red anna-rudan och skrittade bara, mysigt! Gick jättebra och billy var snäll och go.
Tillbaka i stallet ryktade och pysslade jag med Billy länge, han var så gosig! tog in hästarna också och fodrade osv.


Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHAHAHA, så fail asså. Men bilderna du tog på oss var superfina!<3



Ni är så snögga du & drygarn Billy HAHA, minns du det? xd<3

2012-03-04 @ 09:23:09
URL: http://cruelest.blogg.se/
Postat av: Natalja

Fina ni är :D älskar din nya hjälm, vill oxå ha en sån :)

2012-03-04 @ 14:05:01
URL: http://ltotheove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0