Dagens ridpass

Idag var Billy så himla duktig!<3


Red ut en sväng och tränade på övergångar och att han inte skulle tappa formen i övergångarna. gick verkligen jättebra, tränade mycket galopp - skritt och trav - galopp. Räckte med att jag gjorde en halvhalt så blev han jätteuppmärksam och lyssnade.
  Jobbade honom i ganska hög form och tränade mycket på min sist, har verkigen blivit bättre nu när vi börjat träna mer regelbundet på bättre underlag! :)
Han fick även rejsa lite såklart, det tyckte han var jätteroligt och bockade lite, min finaste billy! älskar dej.



Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Kul att det går så bra med din travare Fredrika! Asså det är så svårt att förklara men jag vill verkligen inte att någon ska tro att jag ser ner på de som har travare. Jag själv skulle inte köpa en travare även om den är som din, ett fint undantag för att jag vill ha en REN hopp/dressyrhäst. Jag har också ridit flera travare men asså jag tycker inte alls om deras trav/galopp så därför skulle jag aldrig köpa en travare. Låter som att jag verkligen är emot travare men det är jag verkligen inte! Du får inte tro det! Tycker din häst är jättefin och det såg fint ut på videosarna (heter det så?!) haha. Kämpa på! :) <3

2012-03-13 @ 22:56:04
URL: http://elevating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0