Såhär är jag som ryttare

Jag tror att jag är ganska lugn som ryttare.

Jag stressar sällan upp mig och tappar humöret. Jag är väldigt envis och kan kämpa jättelänge för att någonting ska fungera när jag rider.
Jag vill alltid att det ska gå bra, men när det går dåligt blir jag mest ledsen. Men jag är ganska bra på att ta fram det possitiva i ett dålligt ridpass, jag är liksom ganska bra på att tänka "men han gjorde iallfall en bra galoppfattning" osv.

Jag har väldigt mycket tålamod också. Tappar nästan aldrig humöret och blir arg på hästen, vilket är bra! Jag gillar att ha roligt och busa lite under ridturen, för att göra det roligt för hästen också! :)



Lite äldre bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0