Dagens ridpass

Idag är jag jättenöjd över billy! :)


Red med Vicki idag, först red vi runt lite för att hitta ett bra fält att rida på, tillslut så kom vi fram till ett jättebra med gatulampor brevid så det blev extra upplyst!
Red faktiskt med repgrimma idag igen! och tränade lite western, det som vi tränat på den förra lektionen. Tex lite röstkomandon som "WOOW" och han lyssnade jättebra på det idag :') Supernöjd!

Red mycket på volt, och tränad på att styra utan att ta i tyglarna någonting . Gick riktigt bra, åh det var helt underbart när jag tillslut kunde galoppera flera varv utan att ha korta tyglar till repgrimman. Han lyssnade jättefint. När jag väl kortade upp tyglarna lite så började han söka sig neråt med :o i galoppen! bettlöst och allting, då blev jag glad! :)



bild från i höstas.

Kommentarer
Postat av: Maja

Fy vad GULLIGT! :'D <3 verkar ju underbart!

2011-12-20 @ 16:03:58
URL: http://majamerlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0