ett år sedan



Ett år sedan denna underbara dag. Linnea tog underbara bilder på mig och Billy, jag red i halsring för första gången ute i skogen, travade tom. Kommer aldrig glömma denhär dagen!
Sedan åkte vi till hennes stall och då kom fridas häst jane. Så säger grattis till er för ett år tillsamans!
Sedan red linnea flisan och jag med, alice och eira var där också och ååh, det var underbart. Min sko fastnade i leran och sjönk ner, haha har aldrig hittat den igen.
Riktigt underbar dag med bästii.<3



Jane!

Kommentarer
Postat av: Linnéa Hagström

ååååååh detta var såå roligt!!! Var det exakt ett år sen i dag? <3

2012-04-24 @ 11:38:35
Postat av: rebecka :)

Juuuste, det var då willes ägare var på besök också ;3

2012-04-24 @ 18:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0