Ingen träning idag..

Vägunderlaget är halt och mojsigt så vi ville inte ge oss ut på vägarna då :(
Men kanske på fredag istället!

Vad uppe och red en sväng i solnedgången föörut, mamma gick med och jag red lite på ett fält med. Travade flera varv så han fick pulsa och bli trött och sedan fick han galoppera, gick skitbra i galoppen efter ett tag och kunde galoppera på volt och galoppera snabbt runt hela fältet utan att han stack!:D duktiga billy!
Sedan red jag och mamma gick, tillbaka till stallet igen. Pysslade och gjorde klart där, Christel o Rebecka hade redan tagit in Wille och samantha och bärt bort hinkarna :) tack!

Ikväll ska jag fortsätta serie maratonet men mina kusiner!

Bilduppladdningen cpar så ni får bildlöst , förlåt:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0