Film minne



Asmer, fannys förra ponny red jag ganska mycket :) Dels för att vi bytte hästar många ridturer också red jag honom när fanny var sjuk / bortrest ibland.
Han var verkligen en jättego ponny, men väldigt busig och inte sådär jättelätt att jobba med ;) Han var inte så gammal heller, minns inte exakt ålder just nu men..

Ser lite halv förjävligt ut på filmen, det är inte direkt någon låg och rund form han gick i där, han la sig ganska högt upp. Men han kanske tyckte det var jobbigt och gå i så låg form..
Iallafall så concentrerade jag mig på att få honom att jobba med (eftersom jag inte jobbar honom så ofta) så ville jag bara få honom att gå bra och tänkte ingenting på min sits.

Saknar verkligen att rida ponny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0