Dagens ridpass

Idag red jag och Billy ut med Nadja och Samantha igen!


Var verkligen jättehärligt! :D Tog en riktig långtur till ett ställe som heter Källebo, är typ en stor skog.
Först stötte vi på en liten stock som vi hoppade över en gång, gick jättebra.
Vi travade och galopperade mycket idag, på ett fält som man kan galoppera på på den rundan som vi red galopperade vi jättelugnt och fint, hästarna var verkligen duktiga idag och både jag och nadja var nöjda över dem!

Var ute i 1,5-2 timmar. Hästarna var lagom trötta, inte svettiga men dem tyckte det var skönt att komma hem sen och komma in :)

Pysslade länge med Billy efteråt, nadja åkte hem en stund före mig, men jag var kvar och borstade Billy jättenoga och bara pysslade med honom. Sedan tog jag in de andra hästarna med :)

En lyckad dag!





Bild från förra året :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0