Dumma väder! :C

Blev ingen ridning idag, för det var typ storm och regnade jätte mycket!

Men jag och Vicki hade inne hästarna och pysslade lite med dem, var mysigt.
Borstade ett tag och sedan gick vi in till stallägaren och fikade lite hehe.. :D När vi kom ut i stallet igen så regnade det fortfarande jättemycket, så vi satte oss i sällskapsrummet och smörjde lite utrustning, bytte lite pannband och jag satte även ihop lite olika tränsdelar till ett träns. Så ni har jag 4 hela träns som jag använder, men även massor av pannband och nosgrimmor som jag inte använder just nu.

Ska till tibro sen ikväll, men fixar några tidsinställda åt er ;D



foto: www.hjobo.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0