Freeeeeeeeeeeeedag

Asgött att det är fredag  imorgon! :D


Tror att helgen kommer bli rolig, åker till stallet imorgon efter skolan, och på kvällen drar jag till ellen och sover där! grymt :)
Sedan på lördagen när jag kommer hem blir det stallet, och sen på kvällen så kommer awesome mimi och hennes familj hem till oss o käkar osv, det kommer också bli roligt!

På söndagen hade jag tänkt att fota i stallet lite, ta med systemkameran och få lite nya vinterbilder!



minnen!<3
bilden är tagen nån dag innan skolavslutningen, då jag och fanny gick och köpte slush på melins, och satte oss i våran trädgård och tjötade/käkade slush. Ni ser ju hur min tunga blev ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0