Hemma från stallet nue! :D

Förlåt för lite halvkass uppdatering idag..

Har varit i stallet från nu tills efter skolan, har varit mysigt men kallt och regnigt..

Började med att fixa billys box, eller ah göra halm, hö vatten och foder, för amanda hade redan varit schyst och mockat åt mig! :D
Sedan tog jag in Billy och ryktade, borstade mest av honom lite. Satte på honom fleece täcke, benreflexer, och tog på mig panlampan och reflexvästen.
Sen skrittade vi ut en rundan, var mysigt förutom att det började regna efter ett tag haha. Skrittade bara kravlöst.
Tog in, ryktade och tog in alla hästar + gav foder till alla.




det bästa med mig, är att jag har dig <3

Kommentarer
Postat av: Maja

Fin bild :)



SV: Aww... tack SNÄLLA SNÄLLA DU!!! Jag tycker att du och billy är som gjorda för varandra :) <3

2011-12-01 @ 20:41:30
URL: http://majamerlin.blogg.se/
Postat av: Johanna

jätte söt bild :D han passade i den färgen!

2011-12-01 @ 21:18:50
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0