jag och merlin<3




Detta är 3 årsedan snart.. kan säga att jag har utvecklats!
här red jag märke 1, på en ridskolehäst (rip<3) så sjuukt fin och go häst!
Men.. har utveckalts lite nu om man säger så.. fick poängen 72 iaf :*

Jag saknar faktiskt ridskolan lite ibland..
red där ändå i 5 år, var skötare på en häst som hette Cheeky ett tag. Tävlade några gånger och var i stallet minst 2 gånger i veckan, 3 gånger när jag hade sköthäst. För red lektion två dagar i veckan.
Var mysigt och va där, när man träffade kompisar, man var aldrig ensam som nu ibland i stallet liksom. det fanns alltid nån att snacka med, kolla på ridlektioner osv.
Vad jag vet nu är det ingen av mina kompisar som är där längre (från den tiden jag var skötare då)
förutom micka som har milda där och maja! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0