Jullov och betyg!

Nu har jag juuuuuullov!!! :D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Hihi gick i skolan några timmar bara, då vi först var i klassrummet och hade frågesporter osånt, sedan hade vi körslaget!
för er som inte vet vad det är så äre så att vi tävlar mot alla nior, man väljer en låt och man får även komma på egna, sedan sjunger man den låten för en jury (asså hela klassen) så äre någon som vinner! :)

Vi skulle ha en låten som heter "julen är här" och vi tyckte att vi sög! så vi gjorde om slutet till "förlusten är här, och sänker hopp i klassen. Vinsten får C, för de har skrivit låten själva. Förlusten är här, i våran mörka ögon ser vi förlusten komma snarast, förlusten här". Och tror ni inte självklart att vi vann ändå? hahaha :D

Sedan lyssnade vi när några i skolan sjöng! guud vad duktiga personer det finns i våran klass, och speciellt en kille i min klass som spelade och sjöng gitarr!

Sedan..fick vi ju betygen då..haha.
Jag är snäll så ni får veta vad jag fick för betyg i ämnena ;)
Vi hade då 13 st ämnen vi skulle få betyg .

Engelska: G
Hemkunskap: VG
Idrott: G
matte: G
Spanska: VG
musik: G
Biologi: VG
Fysik: VG
Kemi: VG
so: G
slöjd: G
svenska: VG
teknik: VG

så jag fick alltså 7 st VG och 6 st G :) så jag är väll nöjd.

Nu ska jag till stallet, försöker ladda kameran lite innan så kanske blir lite bilder till er idag :)

image description

jag och 2 grymma vänner! :D

Kommentarer
Postat av: amandaaaaaaaaa

älskardej! pusssss <3

2011-12-23 @ 12:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0