så sjuuukt glad!

Har fått jättemånga och fina julklappar idag :'DD

Självklart ska ni få bilder på allt, vad trodde ni liksom!



Tre st tröjjor



Två linnen, två mössor och strumpor


Magic brush (hahah har 2 paket nu) sånn här dyra borstar och schabrak!


t-shirt, ed hardy väska och en såndär häst sak man sätter på väggen :D



ATT FÅ PIERCA MIG :'D, idrottskläder, mapp och strumpor




En angry panda munkjacka, åh serriöst jag döööööör så snygg :'D mycket snyggare i verkligheten!
oså har den öron på luvan med! man kan även...


vända den utochin! så det blir en annan tröjja. ascoolt!



Monster, och två linnen o plattång .älskar linnerna asså :D
 

lila hörlurar, pennfack med massa pennor i, skosnören, strumpor och ..SPOTIFY PREMIUM I 6 MÅNADER :DD



Vintertäcke till Billyy, var jättefint! Har ju en lila grimma till också, så nu kommer han att vara snygg i hagen.¨


seeeeeeeeeeeedan.....
typ det bästa. är att jag SKA FÅ ÅKA PÅ WAY OUT WEST I SOMMAR!! :''''DD det är en jättestor konstert, med massor av bra artister! förra året var håkan hellström där, oh shit om han kommer i sommar asså. då dör jag :*



Jag är nöjd med allting, önskade mig typ inga hästsaker iår faktiskt, fick BARA hästsaker förra julen + att jag faktiskt har fått en ny sadel också, så har typ allting jag behöver känner jag. Men fick ju lite extra saker som alltid är roligt att ha, tex schabrak hehe 8)

Vad har ni fått i julklapp?

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Åh va najs :DD

2011-12-25 @ 16:43:40
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Nelly

Att pierca mig önskade jag mig, men fick inte o mamma o pappa verkar helt emot det :( Men får la göra det i smyg dåra (;



Fina prylar du fick! :)

2011-12-25 @ 19:27:24
URL: http://litenponniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0