SURVIVIORS!!

Idag trotsade jag och Vicki snöstormen och red ut!

Vi red en runda som heter Charlie rundan.
Det snöade som tusan men var väldigt mysigt och kändes juligt att rida i skogen idag :) Båda hästarna var jätteglada och Billy var lagom pigg och jag tror att Samantha var det med.
Vi skrittade mest men lagom mycket trav och galopp med :)

Efteråt var hästarna väldigt blöta , så vi satte på dem fleecetäcken och pysslade i stallet medans de torkade. Sedan broddade vi hästarna innan de gick ut eftersom det blivit lite halt av snön påvägen till hagen.
Billy fick ha sitt vintertäcke på sig idag, eftersom det snöade så mycket :)




Förra vintern!
kärlek på den dagen♥

Kommentarer
Postat av: Maja

Fina underbara ni! :') Ni passar ju sååå bra!



Sv: aw... Fredrika DU gör mig GLAD och lycklig<333333 tack för dina fina komentarer om mig och nisse!!! Dom betyder lika mycket som nisse själv, och det vill inte säga lite det! :) <3 Puss och kram ska du ha!!!! :)

2011-12-17 @ 21:42:52
URL: http://majamerlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0