Uddetorp? JA TACK!



Hittat drömskolan nu asså..

Ska söka dit, och kommer förmodligen in med mina betyg :D
sedan ska vi paxa stallplats redan nu, så det är säkert att jag kan ha billy där med.
var verkligen jättefint där, stoooort ljust och fräsch stall, ett jättefint ridhus, paddock, terrängbana, mysiga lektionsalar och jättegod mat!
Allting var verkligen helt perfekt, och nu kan man även på högskolebehörighet, om man läser ett extra år vilket jag kommer att göra.

Sedan verkade det jätteroligt att bo där med, vilket jag ska göra. Efter skolan så hittar man på saker, bowlar, hyr film, har volleyboll turneringar och massor! Alltså efter klockan 3, då man slutar.

Ååååh är fett taggad till att gå där nu asså, längtar ! :'D

Var och shoppade lite med pappa sen, köpte en tröjja, 2 mössor och svarta tights.
Ska till stallet nu och rida Billy lite, ta in hästarna osv. bloggar mer ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0