10 sanningar om mig

- jag har har 11 plancher med justin bieber i mitt rum
-  min favoritfärg är lila och har en lila fondvägg hos pappa, sååå snyggt!
-Den bästa drickan som finns är monster huztler
- älskar gröna äpplen även om jag är lite allergisk mot det
- min favoritmat är spagetti och köttbullar
- jag har gråtit flera gånger för att jag aldrig kommer få träffa justin bieber .____.
- ska inte på nått ridläger i sommar, eller kanske kanske på ett dressyrläger, bara något vi snackat om.
- är världens klumpigaste människa
- jag måste räkna om alla punkter varje gång för jag glömmer hur många jag skrivit hehe..
- jag hamnar ganska ofta i bråk / tjaffs.. hehe
- har världens bästa vänner. älskar varenda en av er av hela mitt hjärta..
- nu blev det visst 11 sanningar.. eller förresten 12 med denhär, jaja!



Jag och min monster just nu :3

Kommentarer
Postat av: nelly

Säg aldrig aldrig, att du kommer få träffa Justin asså, en vacker dag kanske :) <3



Sv: Haha får la sätta ihop en liten film snart då :)

2012-04-12 @ 21:46:30
URL: http://trwh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0