14. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det

Jag har ingen bästa vän.
Okej det lät lite forever alone, men det jag menar är att jag har flera bästa vänner! Alla mina vänner är bäst och dom är så himla bra på olika saker! :D
låter lite konstigt kanske, men liksom, ingen kan ha allt. Jag har några bästa vänner som är jättebra att prata hästar med, några som är jag jättebra att prata om personliga saker med, några som alltid lyssnar osv. Och många som alltid får mig glad och många som alltid tröstar. Alla är bra på olika saker och ingen är dålig på någonting.
Jag älskar alla mina vänner, ni är bäst och ni ska veta att ni betyder.

Här kommer bilder på några av mina underbara vänner!


image description
image description


Kommentarer
Postat av: Din Fallen Angel

<3

2012-04-10 @ 20:44:49
Postat av: Amanda Andersson

Älskar dig. ♥

2012-04-10 @ 21:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0