åååh vilken känsla!

idag har det varit en UNDERBAR dag! :DDD


Efter vi vart och ätit pizza så gick jag och amanda upp till stallet, hon gick till Hillman och jag gick till Billy. Sedan när jag gjort klart allt i stallet så kom amanda också började vi rida i hopphagen.
kände direkt att Billy var SUPERFIN idag, han gick i perfekt form och var helt underbar :') Red fram utan stigbyglar och han gick så bra så det var inte så svårt att sitta ner i traven idag ens.
Sedan tränade vi markarbete då, hade 2 studs, ett titthinder med däck under, 3 bommar på en volt och en upphöjd bom. Billy har aldrig gått så bra över bommar, han brukar alltid sakta av men inte idag. Han gick perfekt över studsen och gick verkligen i perfekt form hela tiden. Är sååå nöjd med Billy.
Tränade mycket på att verkligen rida idag. Benen på hela tiden, kolla vart jag ska, halvhalt varannat steg, driva på ett steg och minska ett steg, ja ni fattar. När jag gjorde rätt så gjorde Billy rätt och då blev det PERFEKT!
gick riktigt bra för amanda och Hillman också, verkligen! :D Har aldrig sett honom gå så bra faktiskt, så är riktigt förvånad över deras snabba utveckling.!
bytte hästar i slutet lite också, hoppade hillman hehe, ;) Inte min typ av häst men han är himla mysig! :D
Tack för dagen amanda och grattis på födelsedagen igen!!<3
fett taggad till dressyrträning imorgon nu! :D

Kommentarer
Postat av: ebba :)

nu ljuger du så näsan växer! du är det min kära vän!! <3

2012-04-18 @ 22:02:52
URL: http://ebbahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0