Begnat?

Nu menar jag inte att köpa beganat på tex hastnet, det är jättebra det med men ska inte snacka om det.
det jag vill säga till er är att: handla på röda korset!
Ni kanske undrar vad man kan köpa där, jo jag köper alltid häst saker där. Kanske låter konstigt, men det är inte direkt sadlar, schabrak och sånt dem har där, men dem har riktigt mycket kläder.
Det är perfekt att köpa stickade tröjjor att ha när man rider, har köpt flera stycken och dem flesta är faktiskt hästmärken på, som tex en kingsland tröjja för 20 kronor!
Jag köpte även en dunväst att ha i stallet där, det var en märkes-väst som igentligen kostar 600 kr men den köpte jag också får 20 kr.

Jag har köpt jättemånga pikeér, dem är ännu billigare tom.
Så om ni vill ha billiga ridkläder så är det jättebra att handla där, + att det går till välgörenhet så man gör lite nytta också!



Tröjan och västen köpt där :)

Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

Nu kan du anmäla dig till veckans påskblogg hos oss!

2012-04-02 @ 14:23:34
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0