Justin Bieber dagen!

Imorgon är det justin bieber dagen, bara så ni vet! :D


Iallfall, äntligen klar med alla skolarbeten för denna veckan! Hade mitt so-prov idag och har gjort min bokrecension på en engelsk bok idag, och imorgon är det äntligen fredag! Ska till bryggan på kvällen och lyssna på Mimi och Molly och käka osv. Ska nog rida med amanda på dagen kanske, eller iallafall ta sällskap upp såklart! :D
Annars har jag inte så mycket planer för helgen :) Ska fota amanda och hillman nån dag med lindor osv och ska ha skype-kväll med nåra på lördagen :D
Just nu snackar jag med min bestis linneaaaaaaaaa och har precis satt upp massa plancher på mitt rum! :D
ni får gärna säga vad ni vill läsa om! :D
image description
Tack mamma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0