Ridtur på Castor!

Precis kommit hem från bussen som tog mig från värsås till Hjo :)

Har nog ridit en av dem finaste ponnyerna jag sett, riktigt söt och jätteduktig!
Jag vet inte riktigt hur hög han är men jag tror han är d-ponny/liten häst? Haha han är väldigt kraftig så svårt att veta..

Iallafall, jag och Sofia red först ut en liten sväng, Sofia red Mysan. Red en mysig tur i skogen och ut på ett fält där jag galopperade lite.
Sedan red vi lite i paddocken och jag provade att jobba Castor lite, Efter att ha gjort det lite gick han riktigt fint, i både traven och galoppen. Han hade en jättego trav och galoppen var maffig! Han är pigg och busig och har gått höga klasser i dressyr och hoppning med tror jag.
Iallafall, galopperade omkring lite och kände på honom, Sofia red också fast på mysan då, vilket såg riktigt bra ut och dem är jätteduktiga :D

image description

Jag och Castor :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0