Visste ni att..



Igår kom stallägaren fram till mig och sa "när vi kollade på melodifestivalen sa min man : molly sandén ser ut precis som Fredrika i stallet!"

Och vet ni? det är inte första gången jag hör det!
Hela min släkt har sagt det till mig ända sedan hon blev "upptäck" alltså när jag var yngre tillochmed, och dem säger fortfarande det varje gång hon är med i melodifestivalen!
Lite komiskt att stallägaren kom och sa det igår också..

Men det mest komiska är att för någon vecka sedan drömde jag att jag var molly sandén och skulle vara programledare i melodifestivalen, att jag varit henne hela mitt liv men jag levde under ett annat namn som var "fredrika asplund" för att jag inte skulle bli förföljd av fans. Hahaha, det roliga är att jag inte ens tycker hon är speciellt bra, eller jag inte direkt ett "fan" till henne. Hon har bara gjort en bra låt ;)
Dock tycker jag inte alls att jag är lik henne.



Svårt för er som inte sett mig i verkligheten men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0