Dagens ridpass

Idag red jag och vicki ut en sväng! :D


Vi red en ganska lång runda, men skrittade och travade bara, vi jobbade hästarna jättemycket och red lite dressyr,  vicki tränade på öppna och jag hjälpte henne lite, gick kanon!
jag gjorde också mycket öppnor med Billy, och han gick jättebra. Efter ett tag gick han verkligen i superbra och ärlig form,jobbade med hela kroppen och var underbart mjuk och fin i munnen.
Jag tränade också mycket skänkelvikningar och billy var mjuk och fin, så känner att vi är redo för hoppträning på fredag!

Imorgon ska jag smörja utrustning och borsta Billy noga + ta fram outfit tills på fredag. Kommer bli kul!:D



Världens bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0