Göteborg hoooooooooorse show!

Hemma efter en lång men rolig dag!

Det började med att jag ville gå på showen istället för mässan (hade bara biljett till mässan igentligen)
Utanför entrén brukar de ju stå folk och sälja, först kom en gubbe och frågade om jag ville köpa för 800 kr , say what?! Alla andra personer som sålde sa samma sak. Tillslut sa en gubbe att jag kunde få en biljett för 500, helt okej pris iallafall. Fick jättebra plats rad 6 och platsen längst ut. Samma sektion som lisa och dom satt på så det var bara några rader upp :D

Så kollade på showen den mesta av tiden, det är så himla härlig stämning där och när svenskarna rider in så vibrerar hela scandinavium!

iallfall så har vi gått på mässan också, tog "idolkort" med sofia Genne. Jag och lisa blev ju väldigt fina på bilden...
Vi har sett några kändisar, Patrik kittel, dressyrmupparna, linn olsson, sofia genne, nellie berntsson och tobbe larsson HAHA.
Såg även några andra bloggare men hann aldrig hälsa på er :(

Idag har jag köpt jättelite saker. Ett silverpannband (jättefint!) och ett dressyrspö. Duktigt att jag inte handlat så mycket va? :D
Har varit så himla roligt med Lisa Parya och Linda, En perfekt dag verkligen!



Pannbandet och ett bett jag köpte igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0