Hiss!

Jag vill hissa brun utrustning!


Jag tycker att det är sjukt snyggt, stilrent och dom felsta hästar passar verkligen bra i det! Skimmlar framförallt men de flesta andra färger passar i det!
Om inte Billy hade haft två svarta sadlar så hade jag nog köpt brun utrustning till honom, fast han hade nog passat bäst i mörkbrunt.

På isak, min förra ponny hade jag ett mörkbrunt träns och en mörkbrun sadel. Han var fux med det var jättefin med det också, så jag ska säga att jag älskar verkligen brun utrustning! :D



Kommentarer
Postat av: Rebecka

har ju både brun sadel o brunt träns till Wille, tycker också det är ursnyggt! :D

2012-02-03 @ 20:05:04
Postat av: Nelly

Brun utröstning är superfint, eller till dressyr tycker jag man ska ha svart sadel o träns, det ser snyggast och proffsigast ut, men till hoppning är brun utröstning riktigt snyggt!

Vivre, min medryttarhäst har brunt träns, och hon är riktigt söt i det, svart hade inte passat på henne.

2012-02-04 @ 10:54:31
URL: http://litenponniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0